1x01 Rising I. (Felemelkedés I.)
Az antarktiszi romok megfejtése révén egy nemzetközi tudósokból álló csapat elindul a távoli Pegazus-galaxisba, hogy megtalálja az Õsök elveszett városát. Atlantisz azonban a pusztulás szélén áll és ezért egy helyi népcsoport segítségét kell kérniük.
1x02 Rising II. (Felemelkedés II.)
Vakmerõ katonai akcióra indul a csapat egy része, hogy társaikat kiszabadítsák az ellenség karmaiból. A küldetésük tragikus fordulatot vesz és csak még nagyobb veszélybe sodorják az expedíciót egy õsi ellenség figyelmének felkeltésével.
1x03 Hide And Seek (Bújócska)
Az Atlantis bázis veszélybe kerül, amikor a csapat felfedezi, hogy egy idegen életforma van a városban. McKay egyik kísérlete az idegen technológiákkal rosszul sül el.
1x04 Thirty Eight Minutes (38 perc)
A pocsolyaugró az ûrben lebegõ csillagkapuban ragad és csupán 38 percük marad a probléma megoldására, miközben egy veszélyes élõsködõvel is meg kell küzdeniük az utastérben.
1x05 Suspicion (Gyanú)
Miután több küldetésen a lidércekbe botlanak, a csapat gyanakodni kezd az athosiai szövetségeseikre, hogy talán áruló férkõzött a soraikba.
1x06 Childhood's End (A gyermekkor vége)
Sheppard és csapata egy olyan bolygóra látogat, ahol senki nem öregebb 24 évesnél, mivel úgy tartják, a 24 felettiek rituális öngyilkossága távol tartja a lidérceket.
1x07 Poisoning The Well (Megmérgezett kút)
A csapat egy olyan bolygóra látogat, melyen a lidércek rendszeresen táplálkoznak, de amelynek lakói közel járnak egy felfedezéshez, ami immunisá teheti õket az ellenséggel szemben.
1x08 Underground (A felszín alatt)
A Genii-vel tervezett kereskedelmi szerzõdés kudarcba fullad, amikor a csapat rájön, hogy az új "szövetségeseknek" hátsó szándékaik vannak.
1x09 Home (Hazatérés)
McKay kísérlete, hogy egy idegen bolygó atmoszférájából kigyûjtse az energiát, lehetõséget ad egy földi útra, de a csapat valószínûleg nem térhet vissza Atlantisra.
1x10 The Storm (A vihar)
Amikor egy óriási vihar fenyeget, Atlantist evakuálják - miközben a csapat legújabb ellensége elfoglalja a várost.
1x11 The Eye (A szem)
Sheppard õrnagy macska-egér játékot folytat azokkal a katonákkal, akik átvették az irányítást Atlantis fölött, és fogságban tartják Weirt és McKayt.
1x12 The Defiant One (A dacos)
Sheppard csapata egy lezuhant lidérc hajót vizsgál, amikor ott ragadnak egy idegen bolygón, a lidérc túlélõvel.
1x13 Hot Zone (Veszélyes zóna)
Az Atlantison néhányan megfertõzõdnek egy halálos nanit vírussal, ezért a teljes várost le kell zárni.
1x14 Sanctuary (Menedék)
A csapat egy paradicsomi világot talál, ami ideális menhely lenne azoknak, akik a lidércek elõl menekülnek, ám a helyiek úgy hiszik, istennõjük nem fogja ezt megengedni.
1x15 Before I Sleep (Mielõtt elaludnék)
Egy hibernált nõt találnak az Atlantison, akiben a csapat meglepõdve Dr. Weirt ismeri fel. Dr. Weir aztállítja, hogy 10000 évet utazott vissza a múltbeli Atlantisra.
1x16 The Brotherhood (A testvériség)
A csapat a Dagan nevû bolygón egy legendás tárgy után kutat, amit a daganiak "Potentia"-nak hívnak, s ami nem más, mint egy ZPM, ami energiával láthatná el Atlantis rendszereit, így a pajzsot is, ami megvédhetné Atlantiszt egy esetleges lidérc támadástól.
1x17 Letters From Pegasus (Levelek a Pegazusból)
Amikor kiderül, hogy közeleg egy lidérc támadás, Atlantisz felfedezõi számításba veszik lehetõségeiket. Úgy döntenek, érdemes megpróbálniuk legalább üzenni a Földre, ha már egy ember átküldéséhez nem tudják a kaput elég ideig nyitva tartani.
1x18 The Gift (A képesség)
Teylat rémálmok gyötrik, melyekben egy lidérc üldözi, majd magát is lidércként látja. Az egyik rokonától megtudja, hogy közelebbi a kapcsolata a lidércekhez, mint gondolná.
1x19 The Siege I. (Az ostrom I.)
A tudósok egy csoportja megpróbál mûködõképessé tenni egy Õs mûholdat, hogy megelõzõ csapást mérhessenek a város felé közeledõ lidérc hajókra.
1x20 The Siege II. (Az ostrom II.)
Egy katonai csapatot küldenek a Földrõl Atlantisra azzal az utasítással, hogy vegyék át a parancsnokságot Dr. Weirtõl és védjék meg a várost a lidérc támadástól. |